יום ראשון, אוגוסט 31, 2008

Blog Day 2008

ככה, דקה לפני שזה נגמר, ושלא תגידו שסחבק לא תומך ביוזמות אינטרנטיות חובקות עולם, הנה הרשימה שלי ליום הבלוגים 2008:


  1. שורו הביטו וראו. כמו שהיא כותבת - הרבה טכנולוגיה, קצת רגש, וההיפך.
  2. Coding Horror. בגלל האהבה האדירה שלו לעשיה התכנותית. הנה בן אדם שכ"כ אוהב את מה שהוא עושה, שהוא מצליח להדביק בזה גם אחרים. חוץ מזה, הוא גם מעניין.
  3. תקריב. סחבק עבדכם הוא גם חובב צילום. בעוונותי לא יצא לי זה זמן רב לצלם (דווקא תירוצים יש מספיק). זה הבלוג שעוזר לי להרגיש שאני עוד איכשהו בעניינים.
  4. מחשבות פוליטיות. האמת, יחסית עייפתי מפוליטיקה. אבל במדינה כמו שלנו, אי אפשר שלא יהיה לך איכפת. והנה אחד שנותן עוד נקודת מבט, לא בהכרח אובייקטיבית, אבל מנוסחת היטב, ושונה ממה שאני מקבל מהתקשורת המרכזית, אז זה תמיד מרענן. יותר מזה - זה חשוב.
  5. Nodalities. בלוג מסחרי, של חברת Talis, שעוסק באופן בלעדי בהתפתחויות של הרשת הסמנטית בעולם. הרבה חדשות וסיקורים יחסית מעמיקים, ביחוד לאור העובדה שמדובר בנושאים לא טריוויאלים שמתפתחים במהירות.
- סחבק

תוויות: , , ,

1 Comments:

Anonymous אנונימי said...

להרגיש בעניינים זה לא מספיק! קדימה, להתחיל לצלם ולבוא לפורום שלנו להראות תוצאות! :)
תודה על הקישור והבחירה.

25/11/08 11:43  

הוסף רשומת תגובה

<< Home