יום חמישי, ינואר 24, 2008

קצרים

כמה נקודות שעברו על מסכי בימים / שבועות האחרונים וגרמו לי להפעיל עוד איזה תא אפור על הדרך:

1. בהפרש של יומיים, שתי ידיעות על הגישה של מיקרוסופט לפתיחות. זה רק אני שרואה את הסתירה פה?

2. מרשל קירקפטריק אסף בשבילנו את הפידים והאתרים לעקוב אחריהם בשנה הקרובה. המון המון פידים, מרוכזים יפה ב OPML-ים נוחים. עכשיו נותר רק לקרוא.

3. ה 10 בינואר (אני יודע, אני קצת מאחר) היה יום הולדתו ה 70 של דונלד קנות' - אמן התכנות הראשון. אני בספק כמה מהמתכנתים בימינו מכירים את האיש ופועלו, אבל הוא תרם למקצוע שלנו הרבה יותר ממה שרוב המתכנתים הבכירים ביותר יעשו אי פעם. מזל טוב.

4. אפרופו אנשים שהטביעו את חותמם עלינו, ב 11 לינואר הלך לעולמו סיר אדמונד הילרי - האדם הראשון שטיפס על האוורסט (ביחד עם נורגיי הנפאלי). לכל אחד מאיתנו האוורסט שלו, הוא מאלה שהראו לנו שניתן גם לטפס עליו.

5. וחזרה אלינו: חוק הטוקבקים עבר בקריאה טרומית. מעבר לזה שזה חוק מיותר, הוא עוד יזיק לנו. מצד שני, לך תספור 50000 גולשים באתר.

6. בקטנה: בלוגר הוסיפו תמיכה לעברית. עכשיו אפשר להשאיר פה תגובות בקלות בשפת הקודש. זהו, אין תירוצים.

- סחבק











תוויות: , , ,

0 Comments:

הוסף רשומת תגובה

<< Home