יאהולישס
לא, לא טעיתי בכותרת.
אז מסתבר שיאהו קנו את דלישס. אותו סטארטאפ מהפכני מניו יורק, נקנה ע"י ענקית האינטרנט.
האמת שזה היה רק שאלה של זמן, ובעיקר שאלה של מי - מי יקנה אותם.
הכל חלק מאותו קרב מסחרי בין הגדולים. ענקיות האינטרנט (בעיקר גוגל ויאהו, אבל גם איביי, אמאזון) נסחפות גם הן בהייפ של הווב 2.0.
גוגל הביאו לנו את אפליקציות ה AJAX הראשונות (gmail). וכמובן את המפות שלהם, עם הממשק התכנותי שזכה כנראה להכי הרבה שימושים מאז.
ויאהו התחילו עם MyWeb 2.0, קנו את פליקר, ועכשיו את דלישס. וגם להם יש מפות וחיפוש וכו'
עושה רושם שהקרב רק מתחמם.
אז מה נראה מזה? לא ברור. כנראה שנראה שילוב מתבקש בין פליקר לדלישס. אותם תגים ישמשו אותנו לתייג דברים בשני השירותים. בשלב ראשון נוכל לקשר בקלות בין תמונות ולינקים, אח"כ זה כנראה יהיה ע"י כל תוכן (כמו ב TagWorld). הקונספט לא חדש, אבל בשילוב עם החדירה שיש ליאהו, והכוח הכלכלי שלה, יתכן מאוד שנראה פה הבדל.
ימים יגידו מה יהיה מזה, אבל בכל מקרה צפויים לנו כמה פיתוחים מעניינים.
מעניין מה גוגל מבשלים.
- סחבק
אז מסתבר שיאהו קנו את דלישס. אותו סטארטאפ מהפכני מניו יורק, נקנה ע"י ענקית האינטרנט.
האמת שזה היה רק שאלה של זמן, ובעיקר שאלה של מי - מי יקנה אותם.
הכל חלק מאותו קרב מסחרי בין הגדולים. ענקיות האינטרנט (בעיקר גוגל ויאהו, אבל גם איביי, אמאזון) נסחפות גם הן בהייפ של הווב 2.0.
גוגל הביאו לנו את אפליקציות ה AJAX הראשונות (gmail). וכמובן את המפות שלהם, עם הממשק התכנותי שזכה כנראה להכי הרבה שימושים מאז.
ויאהו התחילו עם MyWeb 2.0, קנו את פליקר, ועכשיו את דלישס. וגם להם יש מפות וחיפוש וכו'
עושה רושם שהקרב רק מתחמם.
אז מה נראה מזה? לא ברור. כנראה שנראה שילוב מתבקש בין פליקר לדלישס. אותם תגים ישמשו אותנו לתייג דברים בשני השירותים. בשלב ראשון נוכל לקשר בקלות בין תמונות ולינקים, אח"כ זה כנראה יהיה ע"י כל תוכן (כמו ב TagWorld). הקונספט לא חדש, אבל בשילוב עם החדירה שיש ליאהו, והכוח הכלכלי שלה, יתכן מאוד שנראה פה הבדל.
ימים יגידו מה יהיה מזה, אבל בכל מקרה צפויים לנו כמה פיתוחים מעניינים.
מעניין מה גוגל מבשלים.
- סחבק
תגיות: web2.0, news
0 Comments:
הוסף רשומת תגובה
<< Home